Jótállás és reklamációk
Reklamációk
Termékeinkkel vagy szolgáltatásainkkal kapcsolatban mindig lehet panasza.
Javasoljuk, hogy panaszait először a klantenservice@123watches.nl e-mail címen jelezze felénk. Együttműködünk Önnel, hogy a vitát mindkét fél megelégedésére rendezzük.
A panaszára 24 órán belül válaszolunk. Ön kap tőlünk egy állapotfrissítést, ha panaszát kezeltük.
"Nem elégedett a panasza kezelésével? Akkor benyújthatja azt a Thuiswinkel Disputes Committee (Thuiswinkel Disputes Committee), PO Box 90600, 2509 LP in The Hague(www.sgc.nl). Panaszát a Geschillencommissie-hez is benyújthatja az európai OVR-platformon keresztül(http://ec.europa.eu/consumers/odr/)."
Garancia
123watches garantálja a tőlünk megrendelt termékek épségét. Ezért minden termékünkre alapesetben legalább három hónap garanciát kap, valamint ígéretet a gyors garanciális ügyintézésre. Garanciánk nem vonatkozik az elhasználódásból, helytelen vagy intenzív használatból, esésből és ütésből eredő hibákra, hacsak másképp nem rendelkezünk.
A fenti garancia nem érinti a törvényes garanciát, amely szintén minden tőlünk vásárolt termékre vonatkozik. A törvényes garancia azt jelenti, hogy egy termék azt teszi vagy azt kell tennie, amit a fogyasztó ésszerűen elvárhat tőle.
* A meghirdetett jótállási idő a felajánlott eladói garanciára vonatkozik.